- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում, զգեստափոխվում, օդափոխում խմբասենյակը և սկսում դիմավորել սաներին: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում կամ խմբասենյակում։
- Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին։
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…: - 10:30-Նախաճաշ
- 11:00-12:00-Ձմեռային պարտեզ
- 12:30-Ճաշ
- 15:30- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Հակաբացիլ նանիկներ):
- 16:00-Ազատ գործունեություն, հեքիաթի ընթերցում քննարկում-վերլուծում, զբոսանք բակում, տուն ճանապարհել:
Բնագիտական գործունեություն՝
- Ձուն քացախի մեջ։
- Ձու ներկոցի
Տեխնոլոգիա՝
- Այլընտրանքային թաղարներ մայրիկներին
- Զարդարում ենք ծիսական ծառը
Խոհանոցային գործունեություն
- Պատրաստում ենք կաթնահունց
- Ադի-բուդի
Մարզական՝
- Ռոդարիական մարզական խաղեր
- Ազգային ,բակային խաղեր
- Հեծանվավարություն
- Ինքնագլորներով մարզախաղեր
- Օղակներով խաղեր
- «Աղայան+Ռոդարի»նախագծի շրջանակներում կազմակերպել թատերական ներկայացումներ Աղայանի ստեղծագործություններով համեմված Ռոդարիով։
- «Ճվիկ, ճվիկ, ճկույթիկ», «Ծիվ, ծիվ, աքլորածիվ»
- Ազգային խաղիկներ՝
- ափ բռունցք, ափ պտղունց, ծափոցիկներ, թզուկներ հսկաներ, զիլինա, թաշկինակ, , գոմշակռիվ, աքլորակռիվ,
- Բակային խաղեր՝ պահմտոցի, գործնագործ, քարկտիկ
Ամսվա երգեր՝ «Օր պար, Ճոր պար»
Բանաստեղծություններ՝ Աղայանական շարք, , Հովհ.Թումանայանի մանկական բանաստեղծություններ
03.04-07.04- Ավագ շաբաթ՝
- Ջաղացպանի օր- ցորենը տարել են ջրաղաց աղալու, իսկ մենք ցորենը կջարդենք քարերով։
- Խնոցիների օր- երեքշաբթի կանայք առավոտից երեկո խնոցի են հարել: Այդ օրն այնքան խնոցի է հարվել, որքան չի հարվել Մեծ պասի անցած բոլոր օրերին: Պատրաստված կարագի մի մասը, անալի թողնելով, պահել են կճուճներում, որ հինգշաբթի օրը օրհնել տան, այլապես կովերը կաթից կկտրվեն: Մենք էլ կստեղծենք մեր խնոցին։
- Ծառզարդարի ծես
- Մաքրության օր- այդ օրը չիքի օր է, հիմնովին մաքրում ենք խմբասենյակը, բակը, շրջապատը՝ աղբը չիք ենք անում։
- Գովում ենք ծառերին- այդ օրը այգեպանները, վերցնելով կացինը, այգի են մտել և վատ բերք տվող ծառերի բնին կացնի բութ կողմով հարվածել
։
- Խոհանոցային գործունեություն- մանկական խոհանոցում բոլորը միասին զատկական կերակուրներ են պատրաստում, Զատկի ձվերն են ներկում:
10.04-14.04՝
- Բնագիտական փորձ՝ գունավոր ձվիկներ
- Զատիկի ծեսը Հյուսիսում
- Մարզական խաղեր
- Ուշադրություն զարգացնող խաղեր
- Բակային խաղեր
17.04-21.04
- Թարս օր նախակրթարանում
- Հեքիաթների շիլաշփոթ
- «Ի՞նչ կլիներ, եթե…
- Աղայանական ստեղծագործությունների ներկայացում
24.04-28.04